Nejčastější dotazy Našich zákazníků (FAQ)

Snažíme se, aby Naše;i zákazníci byli co možná nejvíce informováni o Naše;em sortimentu a jiných okolnostech, které by jim usnadnily rozhodování. Níže naleznete seznam Vašich nejčastějších dotazů. V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat na telefonních číslech +420 235 411, +420 777 480 159.

Kde se zboží vyrábí?

Převážná většina zboží z Naše;eho sortimentu je vyráběna v Jižní a jihovýchodní Asii, a to zejména v Indii. Po výrobě zboží putuje na náš centrální sklad do Německa, odkud je dovážíme do České republiky a následně Naše;im zákazníkům.


Proč nejsou u jednotlivých produktů na stránkách uvedené dodací lhůty?

Důvodem neuvedení dodacích lhůt na webových stránkách je jejich velká proměnlivost. Dodací lhůta se odvíjí od aktuálního stavu zásob, což znamená, že po jejich vyprodání putuje dané zboží znovu do výroby, čímž se dodací lhůta prodlužuje. Aktuální dodací lhůty Vám kdykoliv sdělíme na vyžádání.


Lze měnit rozměry a barvy u jednotlivých produktů? Případně nechat vytvořit zboží na zakázku?

Tuto možnost bohužel nenabízíme, neboť vycházíme vždy z nabídky Naše;ich dodavatelů. Z Naše;í strany nejsme schopni ovlivnit výrobní proces, a proto je nutné vycházet z variant, které jsou nabízeny na Naše;ich webových stránkách. Jednodušší úpravy, jako například zkrácení desky stolu apod. Vám můžeme zajistit za příplatek, avšak pouze po předchozí domluvě.


Mohu si prohlédnout Vaše zboží v kamenných prodejnách?

Vzhledem k tomu, že náš sortiment čítá zhruba 2 500 produktů, není v Naše;ich možnostech mít všechny produkty vystavené v prodejnách. Snažíme se však, abychom měli vždy z každé jednotlivé série vystavěných alespoň několik kusů, což by mělo být dostačující k tomu, aby si Naše;i zákazníci mohli udělat jasnou představu o zpracování a kvalitě nábytku. Na dotaz Vám rádi sdělíme, zda se konkrétní produkt nachází v některé z Naše;ich provozoven.


Poskytujete množstevní slevy?

Zakládáme si na tom, aby ceny, za které zboží nabízíme, byly zhruba o 20 % nižší než zboží stejné kvality nabízené konkurencí. Z tohoto důvodu nemáme velký prostor k poskytování slev. Množstevní slevy jsme však schopni poskytnout u objednávek v hodnotě 100 000 Kč a výše.


Kolik si účtujete za dopravu? Je možné zboží dopravit jinak než přepravní službou?

Cena za dopravu je účtována dle aktuálních tarifů přepravní služby (viz kategorie Doprava – info). V případě velkých objednávek (vybavování restaurací, hotelů a jiných velkých prostorů) jsme schopni zajistit dopravu vlastními vozy. Dopravu vlastními vozy lze vyžádat i v jiných případech, přičemž cena bude kalkulována vždy individuálně podle vzdálenosti.


Kde všude si mohu Váš sortiment prohlédnout?

Naše;e společnost provozuje tři kamenné prodejny, a to v Teplicích a Ústí nad Labem, kde si můžete udělat ucelenou představu o Naše;em sortimentu. Adresy prodejen a otevírací doby naleznete v kategorii Prodejna – info.

Jakmile si v e-shopu objednám zboží, jaký je další postup při vyřizování objednávky?

Po uskutečnění objednávky Vás bude do 24 hodin kontaktovat náš zaměstnanec, aby Vaši objednávku potvrdil a poskytnul další informace (aktuální dodací lhůta, den a způsob dodání apod.). V případě, že se jedná o zboží, u něhož je předpokládaná dodací lhůta delší než 2 dny, požadujeme složení zálohy ve výši cca 20 % z celkové ceny zboží. Po bezhotovostním zaplacení faktury zboží objednáme, a jakmile bude naskladněno, budeme Vás informovat ohledně doručení.


Je možné obdržet váš katalog?

Ano, katalog Vám rádi zdarma zašleme na základě telefonického či elektronického vyžádání. Mějte však, prosím, na paměti, že veškeré zboží včetně aktuálních cen máme rovněž vystaveno v Naše;em e-shopu a některé produkty z Naše;eho sortimentu v katalogu nenaleznete.